Regulamin

Oferta, składanie zamówień

 

1. Realizacja sprzedaży na stronie http://www.mao.net.pl/?nasza-oferta,8  , odbywa się według niniejszego regulaminu.

 

2. Złożenie zamówienia na stronie oznacza akceptację przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim reguł.

 

3. Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja .

 

4. Oferta prezentowana na stronie sklepu jest ofertą handlową. Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Sklepu przez Klienta, co następuje poprzez złożenie zamówienia.

 

5. Złożenie przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzone poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez klienta.

 

6. Potwierdzeniem zakupu jest faktura proforma wysłana elektronicznie na adres mailowy Klienta, podanym w trakcie dokonywania zakupów.

 

7. Towar otrzymany przez kuriera może nieznacznie różnić się od pokazywanego w sklepie. Może nastąpić to w wyniku zmian w projekcie asortymentu lub podczas impregnacji towaru.

 

Realizacja zamówienia, płatności

 

8. Termin realizacji zamówienia wynosi od 5 do 14 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku zamówień specjalnych czas może być dłuższy.

 

9. Płatności można dokonać na dwa sposoby:

  • przelew bankowy
  • za pobraniem

 

10.Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnego dodatkowego potwierdzenia zamówienia przez telefon .

 

 Odbiór towaru, zwrot towaru

 

11. Nieuzasadniona odmowa przyjęcia przesyłki traktowana jest jako naruszenie zasad niniejszego regulaminu. W przypadku gdy przesyłka nie zostanie odebrana przez Klienta, koszty wysłania towaru i zwrotu przesyłki , ponosi w całości Klient.

 

12. Zawartość przesyłki powinna być sprawdzona w obecności kuriera na okoliczność kompletności i nienaruszalności opakowań.

 

  • W przypadku gdy doręczna przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia, tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.
  • O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę
  • W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o pilny kontakt .
  • W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.

 

13. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art. 2 ust 1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 w/w ustawy.Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z Biurem Handlowym pod nr telefonu 792-035-029 celem ustalenia warunków zwrotu. Towar powinien być zwrócony w nienaruszonym stanie w fabrycznym opakowaniu. Koszty zwrotu ponosi Klient. Do przesyłki należy dołączyć krótką informację, że towar zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dokumenty zakupu, oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Po weryfikacji stanu odesłanego towaru firma nasza niezwłocznie przystąpi do działań, mających na celu satysfakcjonujące dla klienta rozwiązanie problemu. 

Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru w przeciągu 14 dni przelewem na wskazane przez Klienta konto.

 

14. Regulamin obowiązuje od dnia 10.05.2015. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie http://www.mao.net.pl/?regulamin,38

Sposób płatności

Akceptujemy płatności w dwóch formach:

  • za pobraniem

  • przelew bankowy

 

Za pobraniem

Naszym klientom dajemy możliwość zakupu towaru za pobraniem. Po wybraniu tej metody klient przekazuję gotówkę kurierowi lub listonoszowi, który dostarczył towar.

 

Przelew bankowy

W przypadku wyboru przelewu bankowego jako środka płatności, Klient zobowiązuje się do wpłacenia należności na konto.

PKO ,  Marcin Pląskowski   71 1440 1068 0000 0000 1607 7868

 

Rokocin ul. Plażowa 16

83-200 Starogard Gd.

NIP/PL 5921109740

adres do przesłania potwierdzenia przelewu :      plaskowski76@gmail.com

 

 

 Na wpłatę czekamy 7 dni, w przypadku niedokonania wpłaty w tym terminie zamówienie zostaje anulowane. W tytule przelewu prosimy o podanie nazwy zakupionego towaru. Czas księgowania przelewu, w zależności od banku, trwa do 2 dni roboczych.

Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.